8.12.09

łysy / dziś widziałam, dzięki Berenika

14 komentarzy:

  1. romantyczny bzdet? hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydownie z pewnością!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy09:39

    wiedziałam, że któreś z was to napisze..

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:44

    i ani romantyczny, ani bzdetny, zdecydowanie z pewnością! / m

    OdpowiedzUsuń
  5. aha! sądząc po zdjęciu, to z pewnością kino akcji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:21

    oj obyczajowe, taaaak...
    się teraz przyczepia!!!! bo jak ci zrobie komenta na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:25

    hahaha, akcja bedzie zaraz jak ona mu powie, ze jest w ciazy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:25

    nie,tym razem to on jej powiedział, że ona jest w ciąży..

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:30

    to znaczy, ze kto dostanie w twarz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23:15

    oooo
    ktoś tu widzę, oglądał!
    on dostanie w twarz, oczywiście :D / m

    OdpowiedzUsuń
  11. serio? trafilam?? tak czy inaczej prawidlowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy02:29

    prawidłowo, ja myślę... telepatia? / m

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11:39

    Moje dziewczynki nie ma za co !!!!!!!!!! To jeden z lepszych filmów, które ostatnio udało mi się zobaczyć :)Pozdrawiam ŁÓDŹ i POZNAŃ :)
    Berenika

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12:39

    :* / m

    OdpowiedzUsuń