1.12.09

lauk // error

8 komentarzy:

  1. Anonimowy22:51

    miałaś mi jedna dać!!!
    się umawiać z Laukową... / m

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23:07

    yyy...zapomnialam :) ale nic straconego pod warunkiem, ze znowu nie zapomne

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:35

    ja tez chce!!! /o

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:52

    ja chce, ona chce, oni chcą! / m

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:11

    my chcemy, wy chcecie, oni chcą, one chcą.....temu na gorze sie pomylilo, a na mnie gada, ze bledy robie/o

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:37

    nic mu sie nie pomylilo, to sie nazywa skondensowane myslenie. Sprawdza sie, czego doskonałym przykładem jest panna o, ktora, mimo popelnionego przeze mnie RZEKOMEGO! bledu, i tak wiedziala o co chodzi :P / M

    OdpowiedzUsuń
  7. co? jakiego bledu? jaka rzekoma panna o? o czym wy mowicie????? tym razem lewa strona domaga sie wyjasnien hehehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:18

    to panna l musi sie chyba nauczyc czytac! ze zrozumieniem! ;P / m

    OdpowiedzUsuń