11.2.10

łysy / może taką chatę sobie w Wolborzu postawię?

9 komentarzy:

  1. Anonimowy19:24

    hehe maciek zamierza postawić tą samą u siebie na podwórku / l

    OdpowiedzUsuń
  2. e! łysy! co siągasz pomysły??

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:02

    ja sciągam pomysły? przykro mi stary, byłam pierwsza !!!! :D / m

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie byłaś pierwsza, kiedy lauk świadkiem, że ja to chyba z miesiąc temu odkryłem! he?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy00:28

    lauk świadkiem? hahahha, dobre... / m

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widzę w tym nic śmiesznego, panno baldis.

    OdpowiedzUsuń
  7. słucham co? ja też nie widzę w tym nic śmiesznego! phi!

    OdpowiedzUsuń
  8. panno baldis hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:25

    bo lauk nie widziała tego domu normalnie, według niej był różowy, więc wybaczcie, nie nadaje się na świadka! / miss baldis

    OdpowiedzUsuń